L'CH'RP'é

Publié le par marikikou

J'va vous dire qu'tet cose: un t'chiot peu d'détente , cha fo du bin... J'avo éto voir "Bienvenue chez  les ch'tis" ch'te ch'maine. Nous les ch'tis dans l'salle in a bin rit. Y na plin d'exprechions d'euch nord et plin d'clin d'oeil d'ichi: les géants, el beffroi, ch'carnaval... Bref, un moment pour oublier un peu el'ch'rp'é et prindre bin du plaisir. Eh tissot, qu'y est en train d'lire min blog, chi tu comprends nin chez normal, j'm'éto exprimé en ch'ti chez pour cha. Mais nous ichi in porle po toujours comme cha fo po nous prindre pour des boubourses hein. Pis chi t'os chin minutes, armonte tes minches, et dit un tiot mot par chi, un tiot mot par là, cha fo d'mal à perchonne. Ch'est là dans chez commintaires qu'tu peux dire ch'que t'avos chur'l'patate.
Allez quelques traductions:
C'mint qu'in dit? - Comment dit-on?
Un marou - Un chat
Eune guernoule - Une grenouille
Eune pinte - Une choppe de bière
Un coulon - Un pigeon
Eune wassingue - Une serpillière
Des porions - Des poireaux
Et puis, il y a quelques "intemporelles" que je vous laisse découvrir:
Vin faire eune bèsse a pépère / Armonte t'maronne / Ti j'tarconnos t'es d'min coin / Ferme eut' bouke! tin nez y va kerre ed dins!...



Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
M
Koukou,<br /> J'vais pas faire le poids alors ch'parlo pas comme ti mais ça m'amuse bien parce que j'ai habité quelques années dans ch'nord mi auchi ! J'espère pouvoir aller voir le film d'ici la fin de semaine. Pour une fois que le Nord est à l'honneur.J'espère que la préparation se passe bien. A ciao.
Répondre
M
mechi à tous les biloutes qui viennent eum'lire et m'donno du courache!
C
mi ochi ch'savo pô k't'éto min coin ;-) mais j'habite pu chez les ch'ti alors j'devro attindre mercredi pour vir el'film :'( !
Répondre
P
cha va biloute? Ché vrai cha, ti t'é d'min coin, je n'éto comme deux rond d'flan quand t'eum la dit! pi, Sandec, ché pareil! incoyabe, non ?<br /> bon allez hein, ché pas tout cha, mais j'va pas passer m'journée à bardouiller, el traval y m'attind!<br /> Je fais eune bez! allez courache eum' file!<br /> <br /> patoche
Répondre